BELLEROOS
Covid maatregelen in het instituut
07/03/2022 - UPDATE
Vanaf heden is een beschermend neus-mondmasker dragen in het instituut geen verplichting meer.
Indien u dit toch wenst te dragen, doe gerust. Indien u dit verlangt van mij, geen enkel probleem.
Mag ik u vragen om uw aandacht voor de genomen opgelegde maatregelen in het instituut?
- KOM OP TIJD, niet vóór tijd en zéker niet te laat! Dit is een zeer strikt in acht te nemen regel om met zo weinig mogelijk mensen in contact te komen.
- Kom alleen naar uw afspraak. Me-time = genieten!
- Draag ALTIJD uw CHIRURGISCH MASKER. Deze zet je op vóór je het instituut binnenkomt. Heb je zelf geen mondmasker? Dan kan je er hier één aankopen.
- Bij het betreden van het instituut bent u verplicht om uw handen te ontsmetten met de ontsmettingsgel van de zaak.
- Laat zoveel mogelijk niet-essentiële spullen in de wagen, zoals uw jas, handtas, sjaal, etc. …
- Heb in het instituut aandacht voor de zwart/gele lijnen op de grond en probeer deze lijnen niet te overschrijden in het kader van social distancing.
- U kunt hier nog steeds cash of met je bank app betalen.
- Ik kan je geen drankje meer aanbieden, en je mag ook zelf geen drankje meebrengen, omdat je masker ten allen tijde op moet blijven..
- Ik kan mijn TOILET NIET MEER TER BESCHIKKING, daar u hiervoor door mijn privé moet gaan.
- VOEL JE JE NIET GOED of heb je verkoudheidssymptomen, BLIJF DAN AUB THUIS!
- Mocht je positief testen voor/na je behandeling, of in quarantaine moeten, gelieve me hiervan te verwittigen.
- In dit geval kunt u uw afspraak kosteloos annuleren. Dit doet u door op de link te klikken links onderaan je bevestigingsmail. Ik reken hiervoor op jullie eerlijkheid
Hier wordt veiligheid & hygiëne zéér hoog in het vaandel gedragen en respecteer ik alle veiligheidsvoorschriften!
Omdat de social distancing in het instituut niet kan gegarandeerd worden, voorzie ik voor mezelf en voor de klant:
- een handwasmoment voor en na elke klant,
- voor elke klant verse handschoenen,
- 2/3x per dag een vers, schoon mondmasker,
- een face shield bij behandelingen dicht bij het gelaat,
- een glazen preventiescherm op de nageltafel,
- een plexi koepel over het gelaat tijdens alle gelaatsverzorgingen. (geeft géén claustrofobisch gevoel en is volledig transparant)
- alle gebruikte materialen, tafel, stoel, etc. worden per klant grondig gereinigd en gedesinfecteerd met de gepaste producten, in afwachting van de volgende klant.
Beste klant, 30 okt. 2020
zonet is het grote woord "lockdown" gevallen. We zagen het al van ver aankomen, de laatste dagen hoorden we helaas geen bemoedigend nieuws meer over de toestand van de Coronapandemie in België. Meer en meer mensen geraken besmet, zelfs al dachten ze de maatregelen correct na te leven. Ons respect voor elkander, onze families en de mensen in de zorgsector is veel te groot om nu nog risico’s te nemen.
Ik begrijp dat dit voor velen minder aangenaam nieuws is, maar deze lockdown voor de contactberoepen is opnieuw TIJDELIJK, vanaf maandag 2 november 2020, zolang de huidige pandemie zo sterk blijft aanhouden. En het woord TIJDELIJK mogen we nooit vergeten, zodat we onze positiviteit niet verliezen. Want met een positieve mindset kunnen wij dit opnieuw aan!
Wie een afspraak heeft geboekt, zal een mail ontvangen waarbij deze geannuleerd wordt. Ik zal deze wel nog zien staan in mijn agenda, waardoor ik van zodra we opnieuw toelating krijgen om onze zaak te heropenen, ik je kan contacteren voor een nieuwe afspraak. Ik ben echter wel steeds telefonisch bereikbaar voor info of vragen omtrent producten of je afspraak. Ik hoop van ganser harte dat als we allemaal ons best doen om de maatregelen die de overheid ons oplegt te volgen, zodat er snel een einde komt aan deze uitzonderlijke situatie.
Bedankt voor je vertrouwen, bedankt voor je enthousiasme, bedankt voor je positiviteit, bedankt voor je glimlach,
Tot gauw,
Stefanie